Spiga

FANi LOST....not so much

Sunt un pic dezamagit dupa 4 5 zile de la startul concursului FAN LOST pe care il organizez pe lost-romania.com. Dupa primele 2 zile in care initial crezusem ca se inscrisese o singura persoana, am realizat ca de fapt erau vreo 25 ! dar nu ma oboseam sa mai dau eu un click in panoul de administrare de la lost-romania.com. si vedeam zero ! In fine m-am apucat sa le verific raspunsurile. Evident au fost si cativa care au gresit la una dintre cele 4 intrebari, dar o persoana m-a surprins total - gresind la 3 din cele 4 intrebari. Clar nu un mare fan al serialului. Am zis in regulament ca oricine raspunde corect la intrebarile alea 4 este inscris automat in concurs, desi mai este acolo un camp in care cei care se inscriu trebuie sa spuna de ce sunt ei fani LOST. Simplu ? Unora le-a fost greu si m-am trezit cu vreo 6 -7 care au scris decat "frumos". Sunt altii care au folosit poate 3-4 cuvinte in plus.

Mai mult de jumatate dintre cei aprobati de mine (adica au raspuns corect la cele 4 intrebari..duh) au scris insa ceva mai mult. O sa va arat cateva exemple mai jos. Doua persoane au trimis chiar si poze. Pacat ca in cazul unu - nu aveam nevoie de o poza cu intreg cast-ul LOST, iar in al doilea rand o poza facuta cu webcamul, simpla - nu dovedeste ca esti fan LOST, dar macar ai avut curaj, i have to give you that.

Astept in continuare declaratii fanatice !!!, poze editate, si cu siguranta astept prima persoana care trimite un clip video, in care se filmeaza pe sine (si facand ceva care sa dovedeasca ca este fan LOST), recreaza o scena din serial, sau un clip editat din scenele serialului.


".....Probabil dupa ce se va termina serialul ma voi tatua la fel ca Jack (mesajul in chineza, "He walks amongst us, but he is not one of us), chiar daca nu are semnificatia data in film."

"Unul din cele mai bune seriale din istorie,pur si simplu am luat-o razna,zi de zi gandindu-ma numai la teorii si sa aflu raspunsuri,dar cat as incerca,tot raman debusolat.PUR SI SIMPLU NUMAI REZIST nebuniei,imi e frica sa nu "Doamne fereste" mor,si sa numai aflu sfarsitul..."

"Sunt fan LOST. Am vizionat in trei zile toate sezoanele aparute."


"Imi place foarte tare LOST. Ma uit la LOST din germania pe AXN. Toti nemtii sunt invidiosi ca eu am vazut deja sezonul 4 :) Si cred ca LOST este cu mult mai mult decat un serial obisnuit. Ma face s-a gandesc profund despre lucrurile care se petrec."

"Este un serial fff bun , fiecare episod te tine cu sufletu` la gura,de aia m-am indragostit de el..nu ma prea consider un amre fan dar totusi nu pierd nici un episod si am cumparate 3 sezoane in original. Va multumesc"


0 comentarii: