Spiga

Pyuric la Antena 2

Celebra bloggerita a noastra, Pyuric a fost invitata zilele trecute la emisiunea "Adevar sau Baliverne" de la Antena 2. La tv nu am urmarit emisiunea, si abia acum am dat peste 2 clipuri care contin inregistrarile din acea emisiune. Pyuric vorbeste despre cei care au tot furat articole de pe monden.info, despre cum este sa fii o fata blogger in Romania si despre cum ea este primul blogger acreditat la Festivalul de la Cannes. O sa revin si eu curand cu un post in care imi voi spune of-ul despre cei care sunt atat de nesimtiti in cat "uita" sa mai precizeze sursa articolelor lor. Nu mi se pare corect. Daca ai vazut ceva la cineva si vrei sa postezi si la tine - e simplu - adaugi un via: sau sursa: . Mai multi blogeri mari au scris despre asta, dar intotdeauna se gasesc unii smecheri.




de pe zoso

0 comentarii: