Spiga

Succesul lui Ionut Stroe ?!

Nu vreau sa il critic nici sa il laud. Vreau doar sa remarc un lucru. Dintre toti candidatii la orice alegeri ar fi acum pe 30 noiembrie , Ionut Stroe este singurul care s-a apropiat cat de cat de tinerii din Craiova. Are 29 ani si este de la PNL, dar nu vreau sa spun mai multe despre campania lui (nici nu stiu, si nu consider ca ar fi frumos - Nu vreau sa ajut la promovarea campaniei pentru o singura persoana) Cel mai corect ar fi ca eu sa vin cu argumente de la toti candidati de pe la toate colegiile, (ceea ce probabil nu cred ca voi face) sa spun ce promit fiecare si atunci ar fi o lupta egala din punctul meu de vedere. Nu ca as avea eu 1000 de vizitatori si as influenta electoratul, dar pur si simplu nu mi se pare mie corect.

Revenind la Ionut. Tipul si-a facut blog, are site, a venit si la intalnirea bloggerilor craioveni de sambata si si-a asigurat o promovare gratuita (mai toti au scris despre el / si eu acum asta fac! :( Nu stiu ce alti candidati au mai avut parte de promovare pe bloguri in afara de cea care vine automat prin Google). Inca o data ma repet ! Nu il critic. Dar tinerii care vad ca pe mai multe bloguri se scrie despre el, poate sunt influentati, chiar si la nivelul subconstientului. Poate ajung acolo in cabina, tre sa puna stampila si recunosc un nume care li se pare cunoscut. opaa Ionut Stroe VOTAT. Morala este: La tinerii de astazi nu se vine cu afise sicu discursuri pe la baluri.

Eu in acest post nu v-am influentat sa il votati pe Ionut, ci doar sa deschideti ochii si sa va informati despre alti candidati din zona voastra. Si foarte important - VOTATI ! pe 30 noiembrie.

0 comentarii: