Spiga

Victorie de 1 punct pentru U Craiova

Cred ca Universitatea a mai reusit o premiera in acest sezon de Liga 1. A reusit prima victorie care este recompensata cu un singur punct. Fiti linistiti nu am inebunit eu, dar eu asa consider acest meci. Am condus 85 minute si suntem egalati in minutul 91 dintr-un offsaid destul de clar. Deci castigatoarea ar fi trebuit sa fie Universitatea si totusi dupa sfarsitul meciului avem doar 1 punct in plus. Asta este. Pe mine totusi ma incanta faptul ca echipa chiar joaca. Din nou am marcat in primele 5 6 minute asa cum s-a intamplat de vreo alte 4 5 ori in acest tur de campionat. Si atunci cand in mai multe meciuri bagi gol foarte repede nu este doar o intamplare.

Ar mai fi discutia despre jocul la offsaid practicat de olteni. Vreau sa remarc disciplina din teren a jucatorilor, acestia stiu exact unde sa fie pe teren si ce sa faca. Il asculta perfect pe antrenorol Nicol Napoli. Atunci care ar fi discutia ? Pai simplu - practicand foarte des iesirea la offsaid creste probabilitatea ca odata arbitrul de tusa sa fie pacalit si sa nu ridice fanionul. S-a intamplat cu Otopeni, s-a intamplat si acum. Oricum jocul Craiovei a incantat in acest tur,si tinand cont ca echipa de pe locul 1 Urziceni a fost criticata ca omoara spectacolul, iar Dinamo nu prea joaca nimic dar castiga, atunci ma gandesc ca locul 3, adica Universitatea este cea mai indreptatita echipa care sa fie considerata ca are un joc spectaculos. Si asa este ! Pacat ca nu vom ierna pe locul 3 , probabil CFR, Steaua sau Poli ne vor depasi. Oricum clasamentul este foarte strans. Dovada fiind ca de 3 etape Craiova nu a mai castigat (3 remize) dar a ramas pe locul 3.

Ma gandesc totusi..chiar asa insetati de performanta suntem ? Un loc 3 la mijlocul campionatului sa insemne chiar atat de mult ? Eu cred ca meritam insa un loc 3 sau chiar mai mult la finalul campionatului. Forta Stiinta !

0 comentarii: