Spiga

In your face !!!

Fara spam, fara mass-uri pe mess, fara o promovare intensa sau obositoare, am reusit sa ridic destul de sus un blog despre seriale. Intradevar un ajutor important a venit din partea celor de Filmetari.com care mi-au propus initial aceata colaborare. Ei aveau un blog despre filme si doreau sa se extinda. Eu impreuna cu o fata aveam de aprox. 2 luni un blog despre seriale pe platforma blogspot. A venit oferta si de pe la mijlocul lui septembrie am inceput sa scriem sub numele Seriale.FilmeTari.com . Pare un blog usor de intretinut pentru ca sunt multe videoclipuri, dar nu este asa. Trebuie cautate periodic informatii despre seriale, plus ca unele seriale pe care le urmarim primesc review-uri.

Am tot incercat sa marim echipa, dar 5-6 persoane au trecut ca trenul prin gara. Am ramas tot eu si Mady. Ea este ocupata in timpul saptamanii cu facultatea, iar eu de curand am un fel de job...care imi ocupa totusi din timp. Sper insa ca vom continua proiectul Seriale.Filmetari.com. Dar sa ajung si la partea in care eu ma incred. De obicei sunt o persoana modesta dar nu stiu ce ma face acum sa arunc niste cifre. Nu ma compar inca cu TvBlog, dar as vrea sa devenim un concurent al acestora. Adevarul este ca in afara de ei nu prea mai exista un blog de seriale care sa contina pe langa trailere si alte informatii, reviw-uri despre seriale. Maximul atins a fost in urma cu o saptamana, intr-o zi de marti (martea intotdeauna sunt mai mult deoarece apar mai multe seriale) cand peste 1700 de vizitatori unici au intrat pe blog. In urma cu 2 zile (tot marti) am depasit doar 1300 de vizitatori, iar in restul zilelor cifrele se situeaza undeva peste 600 de vizitatori unici pe zi. Eu zic ca este destul de bine. Si tineti minte: No spam, no mass, fara prea multe schimburi de linkuri, fara exces de nimic. Doar continut la greu !!! Cu cat vom fi mai mult timp pe piata cu atat ne vom forma niste cititori fideli. Sper ca si echipa sa mai creasca. Oricine care urmareste seriale si care are putin timp liber poate sa ni se alature. Mai multe persoane in echipa, mai multe seriale despre care vom scrie pe blog. Tvblog-ul are o multime de colaboratori si editori. Bravo lor.

0 comentarii: