Spiga

Lucruri care nu trebuie sa le stiti (partea 1)


Vreau sa incep astazi o serie de articole axate pe acest titlu. Eu ma consider un fel de observator. Nu sunt la fel de bun ca "Mentalistul" (este un serial), dar descifrez orice. Plus ca am un spirit al conspiratiei ridicat. Nu stiu de ce. Doar il am.

Sa vedem despre ce vreau sa va vorbesc astazi. Ati primit cu totii sms-urile de la 100, 300 etc (vodafone,orange,cosmote - nu conteaza). Trebuie sa trimiti inapoi un sms la acel numar si poti castiga nu stiu ce super masina. La sfarsitul sms-ului primit aflii si cat te-ar costa sms-ul pe care l-ai trimite tu - de multe ori este 1 euro. Bun nu asta e problema. Ai un credit acolo , trimiti. Dar am auzit (nu am verificat personal) ca dupa ce ai trimis sms-ul ca sa intrii in concurs, mai primesti un sms de la ei, in care te felicita ca te-ai inscris, dar (intodeauna exista un astfel de DAR), daca vrei sa participi la marea tragere la sorti mai tre sa trimiti un sms. De aceasta data nu se mai specifica tariful, dar evident acesta este tot 1 euro. Astia mai au putin si te taxeaza si pentru sms-urile trimise de ei, ca doar ce dracu , suntem in Romania....

Dar vreau sa ajungem la marea buba. Sa zicem ca trimiti 2 sms-uri, participi odata la tragerea la sorti din ziua respectiva si apoi mai participi la marea extragere in care castigi....CEVA VALOROS, sau chiar ai fost tampit incat sa trimiti sms uri pentru a partipia zilnic, ajungem la premii !!!! Probabil cel mai des ati auzit "1 masina pe zi timp de 100 zile". Stiti ce inseamna asta ? Adica Vodafone dau ca premii 100 de masini !!!!! nici Loteria Romana nu face astfel de "cadouri". Si asta este doar una dintre campaniile promovate in acest caz de Vodafone (ei sunt exemplul). In acelasi timp mai sunt concursuri fel si fel.

Dar eu vreau sa va intreb... pe cine ati auzit (dintre cunostintele voastre, nu la TV) ca a castigat o masina ?? Pentru a face mai dramatic acest articol, vreau sa aduc in discutie si concursurile organizate de alte companii (ziare, reviste, bauturi etc) La toate aceste promotii se ofera masini cu dumuiul. Evident Vodafone ii bate pe toti la acest capitol, ei dand numai putin de 100 de masini.

eu vreau doar sa atrag atentia asupra acestui fapt - daca in realitate nu prea se ofera ca premii aceste masini ? Adica bun ii vedem la televizor prezentati ca mari castigatori ai masinilor, stau la volansi sunt fericiti. Dar poate persoanele respective doar au primit o suma de bani, un sfert din valoarea masinii ca premiu si apoi au fost rugati sa pozeze in castigatori. Am ajuns la aceasta concluzie deoarece nu am auzit pe nici unde pe cineva zicand, am castigat masina aia de era pusa premiu la TVMANia, sau "baaah frate am castigat o masina din alea 100 de la vodafone". Ati putea spune....aa ca nu cunosti tu foarte multa lume. Nu este relevant. Nu ma refer aici doar la prietenii mei apropiati, ci ma refer la orice persoana cu care intru eu sau alte cunostinte d-ale mele in contact. Adica sa zica cineva cu care vorbesc : "frate stiu pe cineva al carui var a castigat o masina". NICI ASTA NU AM AUZIT !

Deci ce concluzie sa trag ? Nu vreau sa critic vreo companie publicitara, nu vreau sa imi dea mie cineva vreo masina (nici nu particip), dar vreau sa mai deschideti si voi naiba ochii si nu vreau sa ma credeti pe mine dar macar indoiti-va de sistem !!!

0 comentarii: