Spiga

Idiocratie sau evolutie ?

Ma roade ceva de cand cu gerul asta...

Tot vad pe strada baietasi (fete mai putin) imbracati subtire pentru cele -5/-8 grade de afara. Adica aici ma refer ca nu se imbraca si ei intr-o geaca mai groasa, ceva imblanit sau marog....ceva gros care sa le tina de cald pe gerul de afara. Pe deasupra evident nu poarta caciula/fes. Pai ceee sa isi strice ei freza gelata ? No way... Si toate astea pentru ce? Sa faca impresie ? sa arata ca ei sunt duri, ca rezista?

Evident cei mai multi care infruntau cu stoicism gerul de afara zilelele trecute erau multi...exact cocalarii !!! si cei apropiati acestui trend. Ce or vrea sa demonstreze nu stiu.

Dar eu sunt optimist cateodata. De foarte foarte multe ori sunt realist, dar dupa ce fac o critica asupra cuiva incerc sa gasesc si o luminita la capatul tunelului. Acum este vorba de evolutie. Adica fratilor ne calim si noi ca popor daca tineretul asta va continua sa se lupte cu gerul asta. De exemplul rromii. Pai la astia fie vara fie iarna tot la fel sunt imbracati si nu ii vezi ca se plang de ger sau de canicula. Asa ca poate in cativa zeci de ani, sau poate cine stie..de-a lungul a catorva generatii vom incepe sa fim mai imuni la acest ger. Poate peste 100 de ani -12 grade nu or sa mai fie o asa tragedie. Pana la urma evoluam nu?


p.s. - Mi-am amintit de ceva citit pe craivo bash. O mini conversatie pe mess intre un presupus cocalar si un cocalar in adevaraul sens al cuvantului.

Iata discutia:
eu: pot sa te pun p cocalari ?
!.:YO:.!Tony: )))
!.:YO:.!Tony: da nush siteu ala
!.:YO:.!Tony: dami ji mie
eu: cocalari.com
eu: e cu deshte ca tine
eu: shmecheri
!.:YO:.!Tony: aaa
!.:YO:.!Tony: da vad k e ji k majini ji k dastea
!.:YO:.!Tony: ma duk sa fak ji yo poza maine ku majina lu tata



Deci incredibil. Vedeti efectul de turma ? V-am zis eu ca unii traiesc pentru a ajunge pe cocalari.com sau pitzipoanca.org Nu ii aungea ca prietenul lui se oferise sa ii urce o poza acolo. Dupa ce a vazut ca mai sunt alte specimene de cocalari cu poze facute langa masini, si-a zis ca trebuie sa aibe si el o poza langa masina lui tasu'.

Brb ma duc si eu repede sa fac poza langa o masina in fata blocului, habar nu am a cui este, dar categorig strange comentarii fie pe hi5 fie pe cocalari.com

0 comentarii: