Spiga

Top 10 femei sexy din Romania in 2008

Moaa ce-mi plac mie topurile. Urmatoarul clasament reflecta parerea mea despre cele mai sexy femei din Romania.

Locul 1 - Inevitabil Laura Cosoi. A inceput ca proasta blonda din serialul La Bloc, si acum este impreuna cu Smiley, are emisiune la MTV si este pe val, dupa parerea mea. Plus ca de cand s-a vopsit bruneta imi place si mai mult de ea.
Locul 2 - Mie nu prea imi plac blondele, dar Gina Pistol, nu stiu face o exceptie. Este una dintre putinele blonde din acest top. E prea hot, Gina.....
Locul 3 - Delia Florea. Nu stiti cine este ? Este una dintre bebelusele Cronicii. Cea bruneta, desi nici colega ei blonda nu-mi displace, v-am spus ca am un soft spot pentru brunete. goo Delia !!!
Locul 4 - Iata ca langa gina, vine o alta blonda din showbizul romanesc. Andreea Balan. Fara discutii, imi place cum arata si cu asta am incheiat.
Locul 5 - Corina Caragea. Stirista de la Pro Tv are un zambet care topeste gheata. Cel putin mie asa mi se pare.
Locul 6 - Desi intra la categoria MILF (cunoscatorii stiu...), Simona Patruleasa este visul oricarui barbat. Mai conteaza stirile din sport cand aparea Simona pe ecran ? Nu normal.
Locul 7 - Oana Nistor. Si pentru ea am o slabiciune. E frumoasa si e pe locul 7.
Locul 8 - Iulia Vantur. Moga, Moga ce noroc ai. Ce bucata, cred ca de moldoveanca ai langa tine.
Locul 9 - Andreea Mantea. Fosta "proasta" de la Neata cu Razvan si Dani are 2 atuuri importante. Banuiti care sunt....
Locul 10 - Mai tre si locul 10 ? Hai sa fie....Ana-Maria Gheorghe. Mie-mi place.

Adăugaţi o imagine

1 comentarii:

  Femei

1 martie 2011 la 06:45

Femei Sexy