Spiga

Vreau sa ma las de Pepsi light !

Sau orice alta bautura asociata cu Coca Cola. Adevarul este ca imi place dar m-am cam saturat. Inainte sa ma apuc sa slabesc consumam numai Coca Cola sau Pepsi normale, adica cu zahar, dar apoi am inceput sa trec pe light sau Coca Cola Zero si merge treaba asa de mai bine de 1 an si jumatate. Uneori , foarte rar mai cumpar si cate o sticla "normala" si gustul este incredibil. Imaginati-va beti 3 luni numai cola fara zahar si apoi o sticla plina de zaharuri parca este dumnezeiasca. Daaar stim cu toti ca, coca Cola nu prea face bine la organism. Ati vazut poate acele clipuri pe internet unde cu Cola se curata pete de sange sau dizolva nu stiu ce bucata de carne sau os. Acele clipuri nu iau in calcul ceva important si anume acizii gastrici ai omului. Nu ma intelegeti gresit eu nu sunt nici de partea consumatorilor inraiti de cola , dar nici de cei care acuza aceasta bautura pe baza acelor clipuri. Pai daca era sa ma iau dupa acele clipuri eram de mult "pus la pastrat".

Pe de alta parte consumand de foarte mult timp Pepsi Light, s-au vazut unele efecte pozitive. HOOOO nu sariti pentru ca nu este cum credeti. Cum am mentionat mai sus, prin februarie 2007 m-am hotarat ca este indicat sa mai dau cateva kilograme jos, si pana acum am cam dat vreo 20 de kg. Si vreau sa cred ca si lipsa zaharulul din Pepsi m-a ajutat,desi alti factori au fost MUUULT mai importanti. O sa vorbesc in alt post despre cure de slabire. oricum aveti nevoie de vointa, exercitii fizice, mancare mai putina, niste suplimente alimentare, gen batoane de slabit Fibrobar (da chiar functioneaza !!) si ..vointa !!

Revenind la Pepsi Light pe care eu il consider mai bun decat Coca Cola Zero, din gama bauturilor carbogazoase fara zahar. Pepsi Light si alte bauturi asemanatoare contin aspartam care din cate am inteles nu prea face bine organismului. Are multe efecte secundare printre care pierderi de memorie, sau o memorie mai slaba, lucru de care m-am lovit eu. Aaa ce ziceam? Hai ca nu am uitat :D

Pentru mai multe lucruri despre aspartam folositi google. Ideea postului era: cu ce sa inlocuiesc eu Pepsi Light? Cu pepsi normal nu vreau , din cauza zaharului si pentru ca prea multa cola dauneaza (nu ca tigarile, dar la 2.5 litrii pe zi .....hm hm) Alte bauturi carbogazoase cu zahar gen Mirinda, Fanta le consum prea repede doarece au zahar. Dar eu vreau ceva...nu stiu fara zahar, fara aspartam, aaa si sa nu mai fie Cola. De vreo cateva zile m-am dat pe ceaiuri. NesTea si am mai cumparat din REAL o cutie de ceai multivitamine (sunt granule). Doar pun apa in pahar si gata !

Ce imi recomandati ?

3 comentarii:

  Smiley_tgv

5 februarie 2009 la 22:54

Sal
Poate ar trebui sa incerci cu PRIGAT (Light) sau Natura - Giusto, tot light

  mady_6_89

26 februarie 2009 la 03:01

Apa plata :P

  Essences

26 februarie 2009 la 18:04

Buna...un link exchange? astept rasp. pup