Spiga

Karma !!!!

Zicea Benjamin Linus in LOST replica "Destiny is a fickle bitch". Acest destin are tendinta de foarte multe ori sa se autocorecteze. Nu o sa vreau sa intru in detalii prea multe, dand exemple proprii, dar vorbesc din experienta mea.

De fiecare data cand se intampla un lucru bun, inevitabil este urmat de unul rau. Fie ca este vorba de o veste, de un castig, sau doar de un simplu motiv de bucurie, intotdeauna va aparea si vestea proasta, sau alte motive care sa se intristeze sau care macar sa iti taie bucuria de dinainte.

Este posibil intradevar sa ti se intample mai multe lucruri bune la rand, dar apoi simti ca parca esti atras intr-o gaura neagra si consideri ca tu esti cel mai ghionist, ca tie ti se intampla toate.

Normal sunt si persoane care se considera norocoase. Ei bine parerea mea este doar ca acele persoane sunt doar foaaaaarte optimiste. Pe de alta parte realistii asa ca mine gandesc asa cum o fac eu in acest articol. Cea de-a treia categorie si anume pesimistii nici nu auzit de karma pentru ca ei considera ca numai lor li se intampla orice lucru rau sau nasol. Ziceti-mi daca nu am dreptate.

3 comentarii:

  Anonim

7 februarie 2009 la 12:39

sal esti interesat de un schimb de bannere cu mine??

  Marius

7 februarie 2009 la 13:24

Ok. Ai in dreapta o adresa de mail. Vbim acolo. Sau trimite-mi codul unui baner care sa il afisez eu.

  Admin

8 februarie 2009 la 00:05

Marius nu te supara dar pot sa iti ofer un link in schimbul bannerului in capul blogrollului daca scoti bannerul meu si pui si tu linkul in capul blogrollului.Bafta!