Spiga

Amintiri

Oare cum este posibil ca o amintire sa prinda radacini mai adanci in mintea mea si alte chestii nu? In acest caz este vorba despre recunoasterea unor persoane.

In primul rand este vorba despre o femeie, mama unui fost coleg de generala de-al meu (doar clasele 1-4) pe care am recunoscut-o cand a venit in agentie azi la mine. Mama era si prietena pe-atunci cu ea, au mai pastrat putin legatura dar eu nu o mai vazusem de foarte mult timp. Nici pe ea nici pe baiatul acesteia. Ideea este ca mi-am amintit de aceasta persoana.

Al doilea caz. In tramvai se urca o domnisoara si din prima mi-a atras atentia pentru ca tinea in brate un tort invelit si ma tot gandeam cum ar fi daca ar cadea. Hai ca nu sunt rau, toti v-ati fi gandit la asta. In fine. Al doilea lucru care l-am observat era faptul ca domnisoara imi parea foarte cunoscuta, dar nu stiam unde era posibil sa o mai fi vazut. Pe la vre-un magazin, tot pe strada ? Cine stie. Cert este ca nu am reusit sa imi amintesc deloc desi si acum am proaspata imaginea fetei ei si mi se pare atat de cunoscutaaaa incat parca ar fi vedeta tv.

Poate zilele ce urmeaza voi incepe sa povestesc amintiri, deoarece nu stiu trec printr-o perioada in care se pare ca unele amintiri vor sa iasa singure la suprafata. Oare reintalnirea cu mama colegului din generala este pur intamplatoare ? :p

1 comentarii:

  Anonim

12 martie 2009 la 06:26

banner/link exchange?