Spiga

Declaratii oltenesti... (29 oct. '08)

Cu 3 zile inaintea meciului de acasa oltenii au iesit la declaratii dupa cum urmeaza:

Joshua Rose
"Mă bucur de această dublă, am mai reuşit una în partida cu UTA, şi atunci am reuşit să marchez cu ambele picioare. Se pare că nu mi-am pierdut acest instinct în faţa porţii, am trei goluri şi nu voi refuza eventualele şanse de a mai înscrie, însă e destul de greu pentru mine să ajung acolo. Acum am colaborat foarte bine cu Florin Costea la primul gol şi am insistat la cel de-al doilea. În acest moment sîntem în obiectiv, ne-am propus să ne clasăm în primele şase locuri şi putem spune că sîntem în grafic, nimic mai mult. Totul este să şi continuăm acest ritm, pentru că la sfîrşit se va vedea munca noastră", a declarat azi Joshua Rose în Ediţie Specială.

Balaci:
"Aşa cum spuneam şi la începutul campionatului, trebuie să-i lăsăm pe aceşti copii să crească, fără să punem presiune pe ei. Gîndiţi-vă ce s-ar întîmpla dacă Găman, Firţulescu, Gîngioveanu, Costea sau ceilalţi copii ar juca cu frica rezultatului în sînge. Sigur n-ar mai fi crescut. Îi lăsăm în pace şi punctele le vom aduna la sfîrşitul lui mai. Atunci vom vedea ce se va întîmpla, cu ei, cu noi"

Piturca:
"Este posibil acest lucru, adică Ştiinţa ar putea urca pe podium. Să nu credeţi cumva că meciurile cu Otopeni şi Gloria Buzău vor fi uşoare sau că sînt deja cîştigate. E suficient să vă reamintesc că Otopeniul şi Buzăul nu au putut fi învinse de o echipă participantă în Liga Campionilor, Steaua, pe terenul acesteia din Ghencea. Un meci nu seamănă însă cu altul, iar Craiova este într-o formă excelentă şi, repet, ar putea urca în clasament. Mi-a plăcut cum a jucat Universitatea la Mediaş, oltenii au cîştigat categoric, marcînd şi multe goluri, ceea ce este alt fapt îmbucurător. Voi lua în calcul disputarea unei partide la Craiova, mai ales că „Ion Oblemenco“ a fost modernizat"

Balaci:
"N-ar trebui să fie un meci greu, datorită faptului că jucăm bine de tot, dar în momentul în care vrei să-şi atingi obiectivul, trebuie să faci puncte în special cu echipele mici, pentru că în ceea ce priveşte echipele mari altfel te motivezi, altfel te prezinţi în faţa lor. E vorba de mandrie şi multe alte lucruri. Sincer, aş fi preferat să jucăm tot pe 'Extensiv'. De ce? Pentru că plec de la ideea că dacă luam şase puncte din următoarele două meciuri, la următorul erau 40.000 de oameni. E greu de crezut că vom avea 40.000 la meciul cu Otopeni, oricât de bine am fi jucat sau am fi fost clasaţi. Nu cred că vor veni mai mult de 15.000, pentru că, din păcate, lumea s-a cam îndepărtat de fenomenul ăsta în ceea ce priveşte Craiova. Aş vrea tare mult să mă înşel. Pentru noi, spectatorii care vin cu sufletul sînt foarte importanţi. Din păcate, sînt şi alţii care vin şi înjură, de la patron până la ultimul angajat. Vrem să luăm şase puncte în următoarele două meciuri ca să ne prezentăm acasă şi cu Rapid şi cu Steaua în haine de gală", a declarat Ilie Balaci în Ediţie Specială.


De joi se pun in vanzare biletele pentrul meciul de sambata de la ora 19:00. S-au tiparit doar 10.000 bilete. DOAR ATAT ?? Eu am sperante ca vor dori mai multi sa vina la meci. Cei drept Otopeni nu este un nume mare..dar forma recenta a studentilor ne obliga parca sa ii sustinem.


Iata preturile biletelor la meciul Universitatea Craiova - CS Otopeni
15 lei - peluze, tribuna a II-a;
17,5 lei - tribuna I;
20 lei - tribuna 0.

0 comentarii: