Spiga

"Joy Ride 2: Dead Ahead" - Review

Aseara am vazut Joy Ride 2. Ce m-a impins spre a vedea acest thriller a fost faptul ca mi-a placut primul Joy Ride de prin 2001. Dar atunci au jucat Steve Zahn, Paul Walker si Leelee Sobieski. Pe scurt atunci era vorba de un camionagiu care incepe sa ii terorize pe cei 3.

Partea a 2-a ? Nu prea diferita. Acum sunt 4 tineri care din greseala "imprumuta" masina chiar soferului de tir cu care nu ar trebui sa te incurci. Ca si in prima parte, Rusty (camionagiul) are chef de joaca, si ii supune pe cei 3 ramasi (pe unul il ia ostatic) la diferite incercari, amagindui ca il vor vedea pe prietenul lor inapoi viu.Dar nu are rost sa va povestesc acum scena cu scena acest film. Conteaza ca la fel ca in primul au reusit sa creeze un suspans bun. Daca este sa il luam separat (fara sa avem cunostinta de primul film) am putea spune ca este un film bun pentru genul lui. Mie imi plac astfel de filme la nebunie. Thrillere in care un nebun/psihopat/ucigas incepe sa terorize un anume grup de tineri. Vezi The Hills have eyes, House of wax, Wrong Turn 1 si 2 si mai era unu cu niste autostopisti si doar aceste filme imi vin in minte acum. Unii le pot considera stupide si previzibile, dar nu asta conteaza. Bun spui de la jumate : ala,aia si poate tipul amuzant supravietuisc si personajul rau este invins intr-un mod care sa lasa loc pentru o continuare. Pai da probabil asa si se va intampla, dar ce imi place mie este fiorii din scenele cu suspans, modul in care la un moment eroii nostrii se hotaresc sa nu mai fuga si incep sa lupte si ei pentru viata lor. Dar intotdeauna acest lucru se va intampla dupa ce vor ramane doar 2 sau 3 din grupul initial.

Nici filmul de fata nu face nici o exceptie. In final desi Rusty se afla in camion si acesta este impins intr-o prapastie, explodeaza si totul pare ca s-a sfarsit, mai vedem o scena - alt camion si aceiasi voce inconfundabila care ne-a terorizat pe durata filmului invita in cabina o domnisoara a carei masina se stricase. Asta e Hollywoodul, nu avem ce sa ii facem. Fac continuari si la cele mai proaste filme posibile. Le scot doar pe dvd pe unele si tot isi scot banu pe productie.

In fine ca sa acord si o nota acestui film. Merg pe un 7 sanatos.

Trailere pentru Joy Ride si Joy Ride 2: