Spiga

Mi-am luat televizor !!!

Dupa nici numai stiu cate saptamani fara tv in camera, iata ca a venit si ziua cea mare !!! Un televizor nou-nout decoreaza acum dormitorul meu. A fost o grea decizie sa il aleg pe cel potrivit. M-am interesat pe internet la magazinele mari Altex, Flanco, Domo, am fost ieri si in Mercur la Altex Magastore si imi facusem o idee.

Astazi am fost tot la altexul din Mercur si m-am procopsit cu un TeleTech cu ecran plat, diagonala de 54 si in rest nu stiu daca mai conteaza. Pret ? 3,5 milioane. Eu zic un pret destul de bun. Desi oscilasem ieri si ma gandeam la un tv cu dvd incorporat, acelea nu erau decat de la 4,5 milioane in sus (cu diagonala de peste 50 cm), si mai mici erau intradevar mai ieftine. Dar nu vroiam un tv sport.

Of cat am asteptat eu stirile din sport, lungile emisiuni de pe GSP Tv sau Sport.ro, sau emisiunile tip-reality de pe Prima. Sa nu uit nici de serialul "Nimeni nu-i perfect" care de acum nu o sa-l mai vad pe net.

0 comentarii: