Spiga

Reclama ambulanta la Zilele Craiovei :)


Ce mi-a fost dat sa vad. Zilele Craiovei - Craiovita Noua, spectacol, agitatie, inghesuiala. Ce loc mai bun pentru ca oricine sa isi faca reclama. Primarul Craiovei se afla in fruntea listei. Fiecare artist care urca pe scena ii multumea lui Solomon. Nu ma intelegeti gresit si eu apreciez ce a facut acesta pentru Craiova, dar parca un pic prea mult a fost ridicat in slavi. Pe de alta parte fiecare comerciant incerca sa isi vanda popcornu, micii, sau vata pe bat. In toate partile mirosea de nu prea puteai sa stai.

In ultimul rand Gazeta de Sud impartea baloane cu inscriptii, si cea mai tare faza a fost cand am vazut 3 baieti care purtau in spate niste reclame de aproximativ 1.5 metrii inaltime. Reclamele erau pentru Vodafone si pe langa asta ei mai imparteau si niste pliante de s-a creat o mizerie greu de imaginat, deoarece toti arunca acele pliante. Ma rog aproape toti. Am uitat sa spun ca acele reclame erau luminoase fiind usor de remarcat. eu de la distanta m-am si mirat cum de se miscau, abia apoi intelegand ca le carau saracii baieti in spinare. Tare nuh ? Aveti poze mai jos.

0 comentarii: