Spiga

Romania ..... TREZIREA !!!!!!


Ma mai uit din cand in cand pe site-urile care afiseaza zilnic poze noi cu pitzipoance, cocalari sau emo. De emo nu prea ma iau, ca nu ei vor trage tara asta in jos. Problemele sunt cocalarii/manelistii/printzesele/fufele si nu in ultimul rand pitzipoancele. Chiar atat de mult ne-am degradat ca popor ? Adica ma uit pe Hi5 numai poze cu pustoaice de maxim 16 ani care mai de care dezbracate. Ele vor sa fie in centrul atentiei, vor comentarii ca vezi doamne....prietena ei si ea pitzipoanca are si ea sa nu aiba. Apoi ne mai intrebam de ce apare violenta in scoli, si invatamantul se degradeaza si el. Pai cu o astfel de generatie cum sa fie altfel ? Acum trebuie sa fii smecher sa ai telefon de ultima generatie, care daca are un megapixel la camera mai putin decat cel al unui cocalar din gasca a 2-a zi ii ceri bani mamei sa iti ia altul. Este trist ce se intampla.


Eu acum imi exprim doar parerea measi critic, dar din pacate nici nu vad luminita de la capatul tunelului. Eu unul numai suport sa vad astfel de specimene pe strada sau pe net. Pot sa continui cu exemple care dau dovada doar de un IQ scazut: cocalarii si pitzipoancele au un scris al lor. Daca nu strici propozitia scurtand-o , adaugand pe alocuri $ %$#, scriind cand cu litere mici cand cu litere mari, ┌ BℓªcK w●Rℓd ┘ I jusT Ĉannoŧ Hidε ¾" ┌ BℓªcK w●Rℓd ┘ I jusT Ĉannoŧ Hidε (profil de hi5), si mai ales avand o gramada de greseli de ortografie sau de exprimare inseamna ca nu esti smecher/a . Hainele, accesoriile trebuie sa fie de ultimul racnet, ca sa atraga atentia.

Citisem pe un blog acum cateva zile ca un astfel de cocalar chiar isi scosese la imprimanta niste bancnote false de euro, pe care le tinea in portofel numai ca sa creada lumea ca are si el cu ce !!! Cred ca asta spune totul despre mentalitatea tinerilor de azi. Si am mai observat ceva. Pe langa specimenele enumerate mai sus a aparut o combinatie mortala de emo-cocalaro-manelist. Astia pun capat la toate. Daca cu emo am zis ca nu am nimic, combinatia aceasta are toate sansele sa fie declarata prostia intruchipata in tarisoara asta. Pe langa ca se imbraca pe alocuri ca un emo, se comporta ca un cocalar, vrand sa atraga atentia. Pa9i eu stiam ca emo-kizi sunt retrasi , singuri nu au chef sa fie in centrul atentiei. Dar deh..... astea sunt grupurile de prieteni in care ne invartim.

Baietasul din clip ne arata cat de bine ii merge lui mintea. Face bani si cand este beat. Ce v-am spus eu? Combinatia mortala emo-cocalar! Priviti ce freza de emo are dar in acelasi timp are o minte cat un bob de fasole, tipic cocalarului de balta.


Eu unul cred ca am reusit in timp sa imi fac o selectie de prieteni foarte buna. Adica noi ne consideram aia normali in tara asta nebuna, dar evident avem si noi defectele noastre. Un raspuns la acest cocalarism?!?!# ar fi cercurile de prieteni. Offff Generatia Messenger, Generatia Hi5, Generatia Invidiei , Generatia Copy-paste as zice eu, deoarece toti vor as ajunga ca altii si ii copiaza, dar apoi nu se multumesc si vor sa fie mai "smecheri" ca asa zisii prieteni ai lor. Pentru ca adevarul este si acesta. Nu se mai leaga nici prietenii adevarate intre adolescentii din ziua de azi. De ce ? Pai cu atata ingamfare si invidie nu cred ca este posibil. Pentru promovarea acestui trend este de vina si aparitia internetului, in special site-urile de care am amintit mai sus (cocalari.com ,pitzipoanca.org, specimene.com). Intradevar aceste site-uri isi bat joc de cocalari si pitzipoance, dar vreti sa va zic ceva ? Atat de prosti sunt acesti cocalari sau aceste "printzese" incat isi fac intentionat poze singuri numai ca sa apara pe acele site-uri, pai ce....."numai fraierii aia de acolo sa apara. Vreau si io" Ce am zis eu mai devreme? Invidia frate. O mentalitate de tot cacatul !




TREZIREA ROMANIA !

0 comentarii: