Spiga

Nu va duceti in REAL

Voi n-ati vazut ce e acolo ?? Doamneeee. Unde e fratilor criza financiara ? Unde nu au romanii bani ? Scuzele ar fi...sunt sarbatorile, trebuie de mancare, trebuie cadouri. Ei bine eu n-am bani de cadouri, iar de mancare s-au ocupat ai mei, deci scap de inghesuiala din REAL, sau alte hipermarketuri.

Totusi cred ca la REAL aglomeratia a capatat cote imense. Cred ca o sa se lanseze un nou trend. De acum incolo nu o sa se mai zica ca este aglomeratie ca in targ sau ca la piata ci este aglomeratie ca in REAL. Deci sa stai la coada ca sa intrii cu masina in parcarea de la REAL mi se pare cea mai tare imagine pe anul asta. Am tot vazut din tramvai aceste sute de masini care ocupa acel spatiu si alte zeci care vor sa intre. Sunt parcate ba pe trotour altele la cativa zeci de metrii buni. Pana acum nu am avut "norocul" sa fiu nevoit sa ajung prin REAL dar nu mi-as dori.

0 comentarii: