Spiga

Cat de important este un feedback pozitiv ?

Foarte important ! Aseara am primit un mail pe lost-romania.com . Nu era vreo lauda asupra site-ului, a muncii mele sau a echipei de acolo, fata respectiva mi-a trimis mail-ul cu un link spre you tube unde se gasea al doilea trailer pentru sezonul 5 din LOST. Evident i-am raspuns imediat, multumindu-i pentru mail dar in acelasi timp zicandu-i ca acel trailer l-am afisat deja pe lost-romania. Nu stiu daca am gresit . Ce era sa spun ? "O da multumesc , nu il stiam !". Eu unul ma bucur atunci cand vad ca cineva se intereseaza de site-ul lost-romania trimitand astfel de noutati. Eu percep acel mail ca un feedback, chiar daca ma repet, nu se afla nici o lauda, nu ne felicita deloc pentru site. Am avut si astfel de cazuri. "Tineti-o tot asa ! Bravo lost-romania !" Nu au fost foarte multi insa de fiecare data aceste cuvinte ma fac sa ma simt mai bine. "Uite mah nu scriu degeaba acolo", zic in mintea mea. Sunt genul de lucruri cate te fac sa continui atunci cand poate traficul este in scadere sau cand nu vezi luminita ....si crezi ca adaugi articole doar pentru tine.

In urma cu vreo 2 3 zile am primit si pe blogul de seriale niste comentarii interesante. Cineva la fel s-a interesat de un articol si a dorit sa ne corecteze. Era vorba despre aparitia sezonului 5 din LOST. Eu desi pusesem un articol in care anuntam acest lucru, a urmat la o zi distanta un articol in care povesteam despre episoadele noului sezon si am incurcat datele de difuzare. Dar baiatul care a trimis comentariu a tinut sa ne atraga atentia. Evident i-am multumit si eu si colega de pe blog, am modificat, iar urmatorul lui comentariu a fost iarasi unul fantastic pentru mine "Nu aveti pentru ce si apropo faceti o treaba minunata !" E daa ! Ne urmareste, ii place ce gaseste pe acel blog de seriale si "tine la noi" atat de mult incat sa ne atraga atentia in cazul unei mici erori.

Cat despre comentarii negative la adresa proiectelor mele nu prea am avut, dar astazi vroiam sa va vorbesc doar despre importanta celor pozitive. Astept si critici nu e asta problema. Doar asa devenim mai buni, prin critica altora.

Cel putin pentru mine unul inseamna foarte mult un feedback pozitiv. It makes me keep on going !

0 comentarii: