Spiga

Ete c-am ramas si pe locu' 3 !


Citisem pe undeva ca de 13-14 ani (sau peacolo...) Craiova nu s-a mai aflat pe podium la jumatatea sezonului. Asta se intampla vineri,dupa victoria Craiovei la Buzau. Mi-am zis ca este prea devreme si pana duminica se mai joaca cel putin 2-3 meciuri in urma carora sa mai cadem 1 loc doua in clasament. Dar surpriza !! Dinamo bate la Timisoara cu 3-0. In mod normal nu m-as bucura la o victorie a dinamovistilor dar Poli...ah FC Timisoara prea si-o luase in cap. Le-au taiat maul ca sa zic asa. CIEFIERIE Cluj a scos doar un egal la echipa italieneasca a lui R. Lucescu, iar Rapid si Steaua au facut anti-spectacol in meciul direct. Scor alb si Universitatea inopteaza mai multe nopti pe locul 3. Ah ce bine este acolo. Ma mai gandesc la ceva. Inca este bine...ca nu prea ne baga in seama astia de jos, CFR, Rapid, Steaua.... Acum eu sper sa ramana cu picioarele pe pamant si jucatori dar si Mititelu.

Daca in cazul fericit batem pe Pandurii in Cupa, si apoi scoatem 4 puncte din 6 acasa cu Rapid si Steaua, Mititelu inebuneste. Se gigibecalizeaza ca sa folosesc un termen neobisnuit. Pai va dati seama sa iernam noi pe locu 3 ?? Ar fi nebunie. Declaratiile oltenilor vor creste de parca nu ar mai conta ca in spatele nostru in clasament ar fi Steaua, Poli sau CFR la doar 3 puncte (sa zicem...teoretic vorbind). De la declaratii gen "Obiectivul nostru este o clasare in primele 6", deja am ajuns recent la "Ne dorim locul 4", si deja cred ca l-am auzit pe mititelu zicand ceva de genul.. "Eu imi doresc o clasare mai buna de locul 4". Inseamna ca toata iarna... Mititelu o sa zica "Ne batem cu Dinamo la titlu, 8 puncte sunt recuperabile". Pe langa chestia cu auto-cunoasterea limitelor echipei, si concentrarea jucatorilor eu unul nu mi-as dori vreun scandal pe la echipa...in urmatoarele 3 saptamani si de fapt nici pe timpul iernii. Sa fie liniste ...

0 comentarii: