Spiga

Ce filme am mai vazut...

Va propun astazi un Marius-romantic :) nu ca nu as fi in mod normal, dar am observat ceva la mine...cel putin la mine ca nu sunt chiar asa un bun judecator de caractere sa imi dau seama si despre altii. Conteaza mult ce stare ai intr-un anumit moment al zilei , sau al saptamanii. Acest lucru se reflecta in ce facem in fiecare zi. Eu pot da exemplele mele. Asta vara si la inceputul toamnei ascultam in draci orice hit house care aparea. Aveam vreo 10-15 melodii care le ascultam pe repeat. Dar parca se potrivea si cu vremea de afara si oarecum cu starea mea de spirit de atunci- mai vesel. Acum ascult in continuare si house nu e asta problema dar nu mai sunt asa obsedat. Al doilea exemplu ar veni din ultimele 4 filme pe care le-am vazut in ultimele 3-4 zile. Titlurile si mentiunile mele or sa va dea explicatii.

"In search of a midnight kiss" - este o drama romantica cu destul de mult umor. Este filmat alb-negru si trebuie sa mentionez ca este un indie-film care a primit multe critici pozitive si cred si multe premii pe la diferite festivaluri. Chiar si cu un buget infim cred, filmul compenseaza prin modul in care cei 2 actori principali isi interpreteaza rolurile. Sunt foaarte naturali. Nota mea 9/10

"Keith" - drama, romantic, adolescenti. Intr-un fel filmul seamana spre final cu "A walk to remember", daca stiti despre ce vorbesc. M-am cam pierdut pe la mijlocul filmului, deoarece tanarul din rolul principal era foarte ...ciudat, nu prea intelegeam. Pana la urma a iesit bine, deoarece finalul a fost unul surprinzator si trist in acelasi timp. Fiti linistiti daca urmariti filmul nu va veti da seama la ce ma refer decat atunci cand veti vedea scena de care vorbesc. Nota mea 8,5/10


"P.S. I love you" - De mult vroiam sa vad filmul asta.Il aveam pe calculator numai ca nu avusesem "chef". Vedeti...nu aveam chef sa il vad...dar ieri mi-am zis what the hell... ia sa-l vad. Filmul are o poveste interesanta, unica as putea spune, deoarece din start incepe cu o drama. Plin de romantism, filmul devine mai bun pe masura ce se apropie de final. totusi scena mea favorita din acest film se petrece mai la inceput. O sa spun despre ce e vorba, dar inca o data fiti linistiti ca nu va stric filmul. Deci bun el si cu ea se iubesc sunt casatoriti. El moare(asta se intampla la inceputul filmului, povestea e alta....). Este apoi o scena care m-a impresionat. Ramasa singura in apartament tipa, interpretata de Hillay Swank suna pe propriul numar de acasa numai pentru a auzi vocea fostului ei sot, care inregistrase acel mesaj de intampinare. Apoi adoarme cu telefonul la ureche. Pentru scena asta... nota mea 9,5/10

"My sassy girl" - Numai aveam filme de genul asta....si am tot cautat... Am vazut informatii seamana cu "a walk to remember", joaca Elisha Cuthbert. L-am descarcat si lam urmarit. Filmul este bun, insa abia la final devine exceptional. Comedie, romantica, si foarte emotionant pe final. Nota mea 9/10

0 comentarii: