Spiga

Eu ...despre alegeri

Daca Cristi Doiu a considerat destul de bun e-mailul meu si a afisat ce am spus eu acolo pe craiovablog atunci pot sa pun si eu aici.

Eu votez pentru ca poate sunt naiv si inca mai sper. Am votat de fiecare data pana acum. Sper ca se va schimba ceva in tarisoara asta. Cred ca tinerii trebuie sa mearga la vot pentru ca practic voteaza pentru ei, pentru viitorul lor. Pare un stereotip, dar eu ma gandesc ca in timp, vom scapa de cei care vin la putere la fiecare 4 ani de 20 ani incoace. Poate tara trebuie condusa de niste oameni care nu au trait in epoca ceausista, sau stiu prea putine de atunci. Poate candidatii pana in 35 ani ar fi o solutie pentru moment !? nu stiu ce sa mai cred, sincer chiar nu prea stiu cu cine sa votez:)
Problema la acest vot de pe 30 nov este ca eu nu prea am inteles treaba cu colegiile, votam pentru senat, votam pt camera deputatilor. Aiurea. De ce s-au incurcat atata ? La anul o sa fie mai usor la alegerile prezidentiale.
Important este sa voteze lumea. Poate atunci cei alesi vazand un numar mai mare de romani care au votat poate se simt mai responsabili si se straduiesc mai mult sa schimbe ceva.

Ultima fraza m-a suprins si pe mine cand am gandit-o :D

Edit: articol si pentru leapsa lui Ionut Stroe

Dau leapsa mai departe tuturor bloggerilor din Craiova care doresc s-o preia.

0 comentarii: