Spiga

[Exclusiv] Interviu cu Catalin Stelian (Bobo din "Nimeni nu-i perfect")


Pentru blogul de seriale pe care il administrez am reusit sa obtin in exclusivitate un super interviu cu interpretul simpaticului Bobo din serialul "Nimeni nu-i perfect" difuzat de Prima Tv. Catalin a fost destul de amabil si mi-a raspuns la intrebarile adresate. Iata acum cateva fragmente din acel interviu, restul il puteti gasi pe Seriale.Filmetari.com


.............
In liceu erai la fel ca Bobo ? De exemplu incercai sa scapi de la ore inventand scuze care mai de care ciudate, sau cineva ca Robert se tot lua de tine ?
In liceu,nu,nu am fost Bobo.Nu incercam sa scap de ore.Nu aveam absente mai deloc.Nu chiuleam..........
......Cat despre personaje ca Robert….nu prea am avut ,avand in vedere ca aveam un fizic mai impunator asa ,nu prea se incumetau multi sa se ia de mine.Nu ca as fi fost vre-un bataus sau periculos ,dar e o chestie logica, ca una din legile junglei :un animal mai mic nu se ia la tranta cu un animal mai mare decat daca este nevoit si cum eu nu le-am prea dat motive…intelegi demersul situatiei.


Stiu ca mi-ai spus ca ai urmarit de foarte multe ori serialul Friends. Care era personajul tau favorit ? si daca cumva te-a inspirat in crearea personajului Bobo. Desi Friends si NNP par a fi seriale diferite eu ma gandesc la Joey.
Intr-adevar,m-am uitat de multe ori.Personajul favorit este…greu de spus pentru ca sunt toti extraordinari,au facut niste roluri memorabile,au educat o generatie si au crescut cu cei care au interpretat.Insa peste toti este clar Chandler Muriel Bing.Pe langa faptul ca Matheew Perry.Este destul de greu sa te inspiri de la Chandler pentru Bobo pentru ca in primul rand este o diferenta de varsta si de gandire foarte mare.Dar cred ca Bobo daca s-ar chinui ar putea ajunge un Chandler.

In incheiere cateva cuvinte pentru fanii tai si ai serialului.
La fel ca de fiecare data le transmit sa nu incerce acasa ceea ce face Bobo in serial.Nu de alta dar e posibil sa se termine altfel decat in cazul lui si nu e bine :D. In rest multa sanatate si va multumim ca ne urmariti.Sper sa ne ne mentinem mereu la asteptarile voastre.
.....................


Si cu siguranta vor urma si altele

0 comentarii: