Spiga

Neseriosi...

Greu sa mai gasesti pe cineva serios in ziua de azi. Poate e si vina mea, poate sunt eu prea corect. Dar si in viata de zi cu zi si in relatiile pe care le fac zi de zi pe internet dau de oameni ca astia. Nu mai zic de o id de mess a carui lista este plina de pustani care mai de care penibili. Id-ul acela era odata principal ca sa zic asa, dar m-am tot inscris prin campionate de fifa acum 2 ani si asa m-am procopsit cu 400 sau nici nu stiu cati de useri peacolo. Intru mai rar pe id-ul acela.

Dar despre altceva vroiam sa va vorbesc. Administrez si un blog de seriale destul de vizitat. Am pus un anunt pe blogoree deoarece mai caut si ajutoare.Suntem doar 2 persoane si este greu sa acoperim intreaga arie de seriale. Plus ca pana acum am mai avut experiente esuate cu persoane care s-au oferit sa ajute dar pana la urma au abandonat. Intradevar pe unele persoane parca eu le-am fortat mana. Dar nu este cazul si acum, cand cineva s-a oferit sa ma ajute, vorbim noi ce vorbim, omu pune si un post pe blog si de 5 6 zile dispare. Eu ii inteleg pe cei cu facultate pe cei cu servici ca nu sunt batut in cap, dar cer doar sa mi se spuna vezi ca urmatoarea perioada sunt mai ocupat bla bla.. sau nu va bagati deloc fratilor in chestii dastea. Momentan eu am timp si fac ce vreau cu el. Dar asta e unora le este greu sa anunte. Am mai avut o intamplare si cu o fata care de asemeni stabilisem ceva, si apoi ea bye bye, nici macar o avertizare ceva.

Un alt caz, chiar..ieri . Fusesem contactat de o persoana de la nu stiu ce radio pentru net. Ca doreau sa puna un player pe site-ul lost-romania.com, in care sa ruleze evident muzica de la ei. Bun dupa mai multe incercari de a ii contacta, oamenii raspund greu...ce sa le faci, astazi am reusit sa intru in legatura cu cineva, si sa vorbim pe mess. Nu mai intru in detalii. Prima persoana era de acord ca in schimbul acelui player ei sa imi faca promovare la radio pentru concursul FAN LOST. Ma trezesc apoi cu altcineva care doreste sa imi intre in lista, ii dau add, vbim. Imi zice ca daca este ei imi pun si baner la ei. numai ca acel baner era pe prima pagina intradevar dar undeva jos si unde doar 2% cred ca l-ar fi vazut. Spun asta deoarece cand intrai prima data pe pagina era o poza dintr-aceea mare, cu o tipa care mai zicea si SArbatori fericite si automat trebuia sa dai click pentru a aintra pe site-ul efectiv al lor. Deci acele banere care le au acolo sunt doar asta la 'shto. Tipul asta al doilea ma mai intreaba si ce trafic am. Eu ii spusesem si celui dinainte ca am 150 viz pe zi, si ma gandesc ca atunci cand contactezi o persoana asa cum au facut ei te interesezi de site-ul respectiv. Dupa ce ii spun si celui de-al doilea tip de traficul meu , deja parca stramba din nas....raspundea mai greu pe mess, ca ei vroiau vreo 300 mii de viz ....aici cred ca incepea sa viseze, ori habar nu avea ce vorbea. Dar ce m-a deranjat si mai mult a fost ca nu mi-a raspuns pe mess. ADica eu ii zic bun daca este incheiem parteneriatul nici oproblema, la care el nimic. Dupa minute bune ii zic macar sa raspunda, la care el arunca doar un simplu - DA.

Edit: Am vbit cu el si ma enerveaza si mai tare. O tine tot pe aia cu 300 mii vizitaotri , chiar 1 milion plus sa am page rank mare. Pai bun ii zisei am rank 4:)) si nu ma credea.Ii zisei sa verifice, dar ce te intelegi cu el. Ma "ameninta" intr-un fel si iesi de pe mess

0 comentarii: