Spiga

La naiba ! Am descoperit cel mai bun blog din Romania...in puii mei

Nu imi vine sa cred. Stau de 3 ore si citesc ce i-a debitat mintea lui Mihai Bendea in ultimele luni. Nu stiti cine e Mihai Bendeac ? Fiti linistiti ca nici eu nu stiam, pana ce am dat un mic search pe google. E actor si apare in emisiunea Mondenii. Ei daaa acum v-ati prins in puii mei ? Blogul lui jur ca este cel mai tare !!!!! Omu scrie ce ii trece prin cap, o face intr-un mod inedit. In fiecare post pune punctul pe "i", dar la aproape fiecare post ai zambetul pe buze. E genial. Nu imi vine sa cred, stau si citesc articol dupa articol. Cred ca voi continua maine, pana il sec de tot (blogul lui), apoi voi astepta fiecare post nou al lui. Pana atunci daca vroiati sa stiti cum a luat nastere Solcanu "la naiba", iata ce zice Mihai pe blogul lui:

Putina lume stie insa istoria acestei expresii. (nu ca ar interesa pe multi…) :)
Eram in fata calculatorului si scriam episodul 4 (sper ca nu ma insel) din sezonul 3 al emisiunii.Ajung la rubrica numita “Culinara mondena” unde inspiratia mea se sfarseste brusc.M-am gandit,m-am razgandit…Cine sa mai gateasca?Cum e mai profitabil?Nastase?Nu am inspiratie pentru Nastase!Nu pot folosi nici un personaj al Deei sau al Mirelei pentru ca ele sunt programate la rubrica asta in alte doua episoade din calupul de filmari si ar dura prea mult modificarile de machiaj si costum.Deci un personaj masculin…Cine?CINEEEE???Ma invart prin casa,ies sa-mi iau niste jeleuri,barfesc cu o prietena la telefon,mananc jeleurile…Nimic!Si,deodata….BUM!!!!! SOLCANU!!!Asta e!!! Il vazusem cu doua seri in urma pe acasa tv si mi se paruse profitabil ca personaj de comedie!Il sun pe George (regizorul nostru) si zice “aaaa,ok!Foarte tare!Scrie!”
Bun,scrie,scrie…dar ce?N-am sa uit niciodata.M-am intins pe canapea si am inchis ochii ascultand in surdina zumzaitul de pe Antena 3.Nu stiu cat am stat asa…Poate 5 minute,poate 10,poate un sfert de ora…Ei bine,dintr-o data,ca la un semn,m-am ridicat si m-am asezat in fata calculatorului si am scris toata secventa dintr-o rasuflare!


http://mihaibendeac.wordpress.com/

0 comentarii: