Spiga

Filme emotionante

Am vazut alalteieri filmul "The Bucket list" si mi-am dat seama ca acesta ar putea intra pe o lista selecta de filme foarte emotionante, filme la care ochii chiar ii aveam inlacrimati. Nu sunt genul sa plang rauri de lacrimi, dar unele filme ma ating si pe mine. Surprinzator "Titanic" nu se afla pe lista mea de filme emotionante. Poate eram prea mic, cine stie.

  1. "Sweet November" - Filmul acesta este o incantare. Este mai bun cu fiecare vizionare. Finalul este absolut incredibil. Rare sunt filmele fara happy-ending, iar Sweet November a avut un final trist.
  2. "The Green Mile" - Absolut fantastic. Imi amintesc ca filmul m-a captat pe masura ce avansa. Acea doza de fantastic care o avea m-a facut intradevar sa ma uit in continuare. Spre final insa este imposibil sa nu ai o lacrima in coltul ochiului, atunci cand acel urias negru este condamnat pe nedrept, iar toti cei din jurul lui plang. Damn it, si acum s-a ridicat parul pe mine, pentru ca mi-am amintit
  3. "The Notebook" - Este un alt film de dragoste cu un final oarecum trist. Este emotionant sa ii vedem pe cei doi indragostiti ajunsi la batranete.
  4. "A walk to remember" - Mandy Moore si din nou un final in care cei doi indragostiti nu raman impreauna. De aceasta data deoarece fata, interpretata de Mandy Moore moare, dar scenele din final sunt in acelasi ton emotionant.
  5. "The Bucket list" - Nu credeam, dar iata ca finalul acestui film chiar m-a emotionat. Privit ca un intreg filmul nu are o doza dramatica ridicata, dar luat singur finalul este miscator.
  6. "Keith" - este foarte asemanator cu "A walk to remember", numai ca de aceasta data baiatul este cel care moare.

1 comentarii:

  smith john

30 mai 2009 la 07:25

Super blogul !
Trailer+film+subtitrare filme gratis 2009
http://filme-gratis-2009.blogspot.com Intra si vezi !
Bafta in continuare !