Spiga

Cat de penibili puteti sa fiti ?

Haideti oameni buni ca nu credeam ca se poate si asa ceva !!! Cum bine stiti Ionut Stroe a demarat un concurs nou, ofera ca premiu un monitor celui care ii va aduce cei mai multi vizitatori (din Craiova) pe site-ul/blogul lui. Am scris si eu despre asta sperand ca voi avea o sansa. Am pus si acel baner, dar am realizat ca nu am un trafic destul de mare pentru a ii aduce cei mai multi vizitatori asa ca nu am mai insistat, dar am pastrat acel baner ...hoping

Astazi deja m-a asaltat cu un mass renegatul care ne invita sa il votam pe Ionut Stroe, ca el a fost convins de acesta bla bla bla si mai mentioneaza si de concurs. Baner, linkuri peste tot !! mass-uri evident. Bun e treaba lui ca vrea sa participe la concurs, dar macar sa nu il pupe in fund si sa ne spuna ca el il voteaza pe Ionut pentru ca acesta l-a convins. Daca este asa de ce renegatul nu a zis pana acum nimic despre canditatura politicianului ? Daca nu era concursul nici ca zicea. Pe de alta partea si Ionut stia ca vor aparea si astfel de cazuri si ca in orice fel el avea de castigat, promovare la greu. Eu nu il critic pentru concurs pe Ionut, nici nu va indemn sa votati cu el , nici macar nu zic ca eu voi vota cu el. In primul rand e aiurea chestia cu colegiile, si nu stiu in ce colegiu sunt eu si in al doilea rand inca nu m-am decis cu cine votez.

Dar cazul care m-a socat este un anume patrocle (nu ii pun link). Acesta a facut un fel de autolink pe blogul sau astfel incat dupa un anumit timp (cateva secunde) sunteti redicectionati pe site-ul lui Ionut stroe. Evident bloggerul are si un post despre acest concurs, dar se pare ca nu a fost de ajuns. A trebuit sa puna si re-link sau cum s-o numi aceasta metoda. Pe acest blog am folosit chiar si butonul de STOP de la mozilla deoarece vroiam ca blogul sa nu se mai incarce , si sa nu ma mai redirectioneze spre Ionut. Penibil ? kind of..

Puteam si eu acum sa pun link spre blogul lui Ionut, dar iata ca nu o fac. Ma gandesc ca la traficul meu nu as putea concura cu altii, si in al doilea rand vreau sa arat ca sunt mai bun ca altii si nu recurg la orice ca la o metoda de promovare.

6 comentarii:

  Anonim

23 noiembrie 2008 la 17:03

Omule nustiu ce te fute pe tine grija ce fac eu si mai ales sa faci posturi despre mine te roade invidia ca am mai mult trafic decat tine ,uite nu m-am gandit sa fac pana acum campanie politica la mine pe blog si fac acum vreo problema>>? fiecare face ce vrea nu >?, Asa ca mai bine taci si vezi-ti de blogul tau in continuare zau lasa critica.

  Anonim

23 noiembrie 2008 la 17:18

o nuuu chiar asta nu trebuie sa faci...dar uite ca ai facut-o. Dar eu nu o sa mai zic nimic, or sa spuna cei care o sa comenteze acolo la tine la acest post. Toti 3 !! Nu te mai lauda cu imensul tau trafic, numai mass-uri si continutul nu e cine stie ce. Este un blog informativ intradevar, gasesti multe chestii, dar copiezi. In fine...ti-am lasat si la tine un coment

Si nu ma mai sfatui TU ce sa fac. Cred ca am voie sa spun orice despre oricine.

BYEEE

  Anonim

24 noiembrie 2008 la 07:02

bai frate au innebunit toti cu Ionut Stroe si cu campania asta.. tu spui de renegatul ca scrie la el pe blog, da ce ne facem cu spamul primit in commenturi de indivizi ca blogatu.. care se crede mare bloger dar care pune commenturi de genul: "Salut, te anunt despre doua actiuni dedicate bloggerilor din Craiova. Este vorba despre primul concurs adresat exclusiv bloggerilor din Craiova: www.ionutstroe.ro si ma rog restul din linkul lui..." ;a un post care nu are nici o legatura cu campania sa mai stiu eu ce...
pe mine unu nu ma intereseaza aceasta campanie dintr-un motiv simplu: nu stau in romania... si chiar daca as sta, nu m-as duce la vot.. ca nu am cu cine sa votez...
asa ca anunturile de genul celui de mai sus, le consider spam...
iar ce a facut patrocle e de o jena fara margini... s-au vandut toti pentru un LCD de kkt
te-am salutat..

  Anonim

24 noiembrie 2008 la 11:23

Vezi cum de la o prostie incepeti certurile in blogosfera? Ce te durea pe tine ca a scris ala de politica, de stroe si de ce o fi scris..v-apucati asa sa aruncati in stanga si in dreapta sperand ca va mai faceti 10-15 vizitatori in plus..hai sa fim seriosi!

  Marius

24 noiembrie 2008 la 17:42

chiar nu m-a interesat traficul - ce nu intelegeti ????? 5 vizitatori mi-au venit. Pentru 5 faceam atata valva ? Doar nu mi s-a parut o chestie frumoasa din partea lui. Kissing ass pentru un monitor. El normal acum zice ca asa gandea si inainte de concurs bla bla...ramane sa il creada altcineva.

Zi-mi tu mie daca ce au facut cei doi, in special patrocle nu se incadreaza in tipologia romanului ? E la fel ca la tara cand vine politicianul , imparte in stanga si dreapta mici si bere si gata taranul il voteaza pala. Acum este la fel, numai ca implica bloguri , concursuri si premii. Repet: nu il critic pe Ionut, bravo lui ca stie sa se promoveze. Si eu am mentionat de concursul lui dar nu m-am avantat sa spun ca GATAAAAA PE EL IL VOTEZ ! - sper ca m-am facut inteles. Daca nici aici pe blogul meu nu pot sa spun ce gandesc atunci unde ??

Ca o incheiere - blogul asta pot sa spun ca este intr-un fel nepromovat , pentru ca nu am timp sa il mai promovez si pe acesta. Am 25 vizitatori ca or ajunge ei cumva aici (no mass, no spam). Am bloguri si site-uri mai mari, asta e creat ca sa spun si eu ce gandesc. Plus ca renegatul mi-a facut o faza cu furtul unui post in urma cu ceva timp. Atunci comentariul meu nu l-a miscat deloc, acum vad ca s-a simtit lezat.

  Anonim

25 noiembrie 2008 la 02:18

eu nici macar nu am scris pe blog despre chestia asta pentru ca nu ma intereseaza. ceea ce ma enerveaza pe mine este nebunia asta generala si metodele la care au recurs unii pentru a castiga un LCD