Spiga

Top 20 hituri pe 2008

O sa va inebunesc cu topurile in acest an. In stilul a la Bendeac. - as vrea eu. N-am inspiratie lui.

Top 20 HITS (2008)

  • Locul 1 DeeJay David - Sexy Thing Inebunisem asta vara cu aceasta melodie. Faptul ca am fost la amre si am ascultat-o si acolo de n ori a contat in pozitionarea ei pe locul 1
  • Locul 2 Ashlee Simpson - Out of my head N-am putut sa imi scot aceasta melodie din pe durata verii si chiar si pe urma. Este in genul good-obsesive. Remixul de la mare e prea tare.
  • Locul 3 Morandi - Save me Common and save me / I'm loosing my mind. Versuri usor de retinut,melodie super.
  • Locul 4 Deejay David - Nasty Thing Aceasta melodie am ascultat-o prima data prin toamna, dupa ce am venit de la mare si m-a prins !!!
  • Locul 5 R.I.O. - Sunshine La inceput nu mi-a placut, pe urma nu ma mai saturam de ea. "Me love you...." cu acel accent e mortala.
  • Locul 6 Alex C. feat. Y-Ass - You've got the sweetest ass in the world Criticati-ma, zicetim-mi cum vreti. Mi-a placut aceasta melodie
  • Locul 7 Smiley feat. Uzzy - In lipsa mea Smiley.Melodie frumoasa.Laura.Place.
  • Locul 8 Tom Boxer feat. Fly Project - Brasil Iata ca si noi putem face muzica de calitate. Cel mai bun exemplu. Nici nu zici ca sunt romani.
  • Locul 9 Kanye West - Love lockdown Ca sa mai variez putin topul uitati una bucata de Kanye. Am avut o perioada (cateva saptamani) in care ascultam pe repeat aceata melodie
  • Locul 10 Basshunter - Now you're gone
  • Locul 11 Lexter- Freedom to love Dani tu esti vinovat...numai la tine in masina am ascultat-o de 4512239 ori
  • Locul 12 Duffy - Mercy
  • Locul 13 C.I.A. feat. Alex - Zbor la joasa inaltime pe sfarsit de an am rupt boxele pe beaturile astea)
  • Locul 14 Inna - Hot trebuia nuh ?
  • Locul 15 Jakarta - Desire Dintre toti numai mie cred ca mi-a placut
  • Locul 16 Alex Gaudino - Watch Out Super clip, dar si melodie
  • Locul 17 Britney Spears - Piece of me Britney is back !!!!
  • Locul 18 Akcent - Umbrela ta Stiu ca nu a fost single-ul lor pe anul asta, dar mie aceasta melodie mi-a placut mult.
  • Locul 19 Leasa Dragos - Ca florile-n veceu Doar ascultati...
  • Locul 20 Ayo - Down on my knees Nu stiu cat de veche este melodia, eu am inceput sa o ascult pe final de an, si mi-a placut la nebunie


Voi stiti ca trebuia sa fie doar Top 10 ? dar uite ca s-a transformat in Top 20. Ce sa fac, daca mi-au placut prea multe melodii.

0 comentarii: