Spiga

Al naibii el sa fie de televizor !!!

Doamneeeeee. Fiti atenti:

16 oct. 2008 : Televizor cumparat nou ! Pret: 3,5 milioane (diagonala 54cm, ecran plat)
25 oct. 2008: Televizorul s-a stricat.... intr-un fel. Imaginea pe toate posturile are o culoare spre verde... ciudata rau. Am butonat pe la meniu alea alea...nu cred ca este ceva care pot face eu. Dar cine stie, sper sa ma insel.

De ce spun asta. Pentru ca evident televizorul este in garantie. Cumparat de la Altex. O sa ma duc la firma de reparatii saptamana ce vine. Baiatul de la Altex atunci cand l-am cumparat a avut grija sa imi da si un biletel mic pe care sunt scrise datele de contact pentru aceasta firma, SC Gales Electronic Service, parca stiind ca undeva foarte curand voi avea nevoie de acele informatii. Dar 9 zile mah ?? Noua zile doar ??? Acum imi este teama de un singur lucru. Ei imi repara televizorul, garantia mai este valabila inca aprox. 1 an de zile, dar ce incredere sa mai am eu in televizorul asta ? Nu se mai strica in intervalul asta de 1 an, atunci sigur la 5-6 luni dupa, sigur se intampla ceva. Un televizor nou in locul acestuia al meu ar schimba lucrurile.

Nu sunt sigur acum ca toate televizoarele Teletech de la Altex de 3.5 milioane sunt predispuse la defectiuni. Oricum ...aveti grija cand vreti sa achizitionati un tv nou.

0 comentarii: