Spiga

Declaratii dupa meciul Craiova-Pandurii


Julius Wobay "Este o victorie preţioasă, dar nu ne oprim aici. Vreau cu Universitatea în Champions League, ştim ce avem de făcut etapa viitoare. Eu îmi doresc foarte mult să joc în CL şi cred că putem spera la acest obiectiv. Mă simt bine, nu mă mai supără deloc umărul unde am fost accidentat"

Lung Jr. - "Nu contează că l-am învins pe tata, mă bucur că nu am luat gol azi. Îi mulţumesc domnului Dragomir pentru remarcile la adresa mea. Încerc de fiecare dată cînd nu e Bornescu să-mi fac datoria între buturi. Deocamdată sînt un copil care munceşte mult şi care vrea să ajungă departe"

Mititelu - "Un meci foarte greu, chiar dacă am făcut repede 2-0 asta nu înseamnă că am avut un meci uşor. Am întîlnit o echipă bine aşezată, Pandurii s-au schimbat mult în bine de la venirea lui Cîrţu. Pe alocuri am excelat şi am arătat a mare echipă, am cîştigat trei puncte foarte importante"

Mitica Dragomir - "Felicitări lui Mititelu că a avut încredere în tineri. Am văzut cîţiva jucători tineri de real talent: Gogoşoiu, Silviu Lung. jr. şi, bineînţeles, Găman, care vă dau scris că 10 ani de-acum înainte va juca mereu la echipa naţională. Cred că dacă patronatul nu-şi va schimba atitudinea, adică nu vor vinde valorile, în doi ani de zile Craiova va lua campionatul!"

0 comentarii: