Spiga

OMG ! Primul trailer LOST pentru sezonul 5 !

Si in sfarsit a aparut si primul trailer oficial pentru sezonul 5 din LOST. Nu imi venea sa cred ieri noapte cand din greseala am dat peste el pe un site. Am inceput sa ma uit la clip oarecum neincrazator ca este un trailer oficial. La inceput secventele chiar sunt din primele 4 sezoane si iti lasa impresia ca este un alt fan-made trailer, cum este plin you tube-ul.

Dar surpriza ! Exact dupa jumatate incepe actiunea cu adevarat. Secvente noi, dialoguri noi, toate din episoadele deja filmate pentru sezonul 5. Pur si simplu am ramas cu ochii atintiti de ecran si evident am urmarit din nou trailerul. Desi era foarte spre dimineata am zis ca trebui sa il pun si pe site-ul lost-romania.com si m-am apucat de treaba. Da preia codul, urca niste capturi , creaza articolul - parca reintrasem in febra LOST. Dar din pacate mai sunt cam 3 luni pana la premiera sezonului 5 care va avea loc aproximativ pe 4 februarie 2009.

0 comentarii: