Spiga

Voltaj ...si atat !

Punctul culminant , apogeul sau cum vreti sa ii mai spuneti a fost pentru mine concertul celor de la Voltaj in ultima seara a Zilelor Craiovei. Altceva ce sa remarc ? Inghesuiala ? Nesimtirea unora ? Poate doar ceilalti artisti care au cantat si faptul ca am mai iesit cu prietenii. Eu am inceput sa ii indragesc foarte mult pe Voltaj de asta vara de la Disco Tineretului la mare, cand de asemeni ei au sustinut un concert. Baietii chiar fac show ! Melodii care de-a lungul anilor au avut succes la public sunt acum cantate intr-un interval de 40-60 minute. Spectacolul este astfel asigurat. Faptul ca este live inseamna o bila alba in plus pentru Voltaj si pentru alti artisti care canta asa. Nici nu mai pot sa imi imaginez cum se derulau concertele in urma cu 7-8 ani.

Pana la urma si melodia celor de la Parazitii din urma cu ceva timp, cea anti0playback a avut efecte pozitive in industria muzicala. Formatiile sau artistii care presteaza live au succes mai mare decat altii care fac playback. Aici ma gandesc la trupe dintr-astea de mana a 3-a ca Bambi, Amadeus etc. ca nu stiu si nici nu am fost la vreun concert al lor ca sa pot spune 100% cum canta. Evident si comisionul incasat de cei care presteaza live este mai mare. Se stie ca Banica Jr este cel mai de succes artist din Romania, acesta incasand un cec de 5000 euro dupa fiecare concert. Apoi probabil se claseaza aceste trupe rock care fac spectacol. Ma refer la Voltaj, Zdob si Zdub, Holograf , Iris care probabil incaseaza 2-3000 de euro pe concert. Pe urma vine plutonul: Andra, Andreea Balan, Smiley etc etc. care posibil sa incaseze 1000 de euro pe concert. Acestea sunt niste estimari ale mele dar care par logice. In fine incepusem sa vorbesc dezpre zilele craiovei si Voltaj si am ajuns la industria muzicala romaneasca. Sa revin....

Lunga a fost asteptarea... Voltaj au cantat ultimii. Inaintea lor VH2 si Chris Norman (la Smiley si Alex nu ajunsem inca). Cat de talentat o fi Chris Norman acesta a cantat mult, foarte mult si cum mai toata lumea ii astepta pe Voltaj s-au creat cativa nervi. Dar se intampla si lucruri mai rele in lumea asta, asa ca nu trebuie sa disperam dintr-atata doar. In cele din urma Voltaj apar pe scena si spectacolul poate incepe !! Pentru mine aflat la un al doilea concert al lor am gasit asemanari cu cel de la mare. Deocamdata pentru mine Voltaj sunt pe locul 1 la show facut in spectacole. Astept sa vad cine altcineva ma uimeste ?

Voltaj termina concertul , artificii, gone home !

Aaa am zis de Albinutza ?? Aaaaatat de scurta-i vara si e plin de flori....

6 comentarii:

  Anonim

27 octombrie 2008 la 10:38

Vai de capul tau!

  Marius

28 octombrie 2008 la 05:58

:)) de ce?

  Anonim

28 octombrie 2008 la 07:18

Fiindca iubesti atat de mult o trupa care are toate piesele copiate si infantile

  Marius

28 octombrie 2008 la 10:07

Do not judge me !! Asta e, daca mie imi place Voltaj, imi place Voltaj. Imi place mult atmosfera creata la concertele lor. Au piese populare si care nu te lasa sa stai jos. Nu stiu ce e rau in asta. Eu nu am auzit vreun scandal despre ei ca ar avea piesele copiate. Dar in fine este parerea ta, sa crezi asta si sa mai crezi ca au si piese infantile...

Poate data viitoare nu mai postezi sub anonimat ;)

Bafta !

  Anonim

28 octombrie 2008 la 13:26

http://www.muzicabuna.ro/melodii-copiate/ cauta aici sa ai sa vezi cate melodii sunt copiate!

  Marius

29 octombrie 2008 la 05:53

Asa vad ca si Parazitii s-au inspirat. Ce sa fac sa nu mai ascult nici Parazitii ? nici alte trupe/artisti pentru ca au copiat mai mult sau mai putin dupa altii de afara.
Tu ce muzica asculti frate...daca te iei dupa un site care iti spune ce muzica e copiata si care nu....