Spiga

Craiova Bloggers Meeting 6 - Impresii

Yee. Prima mea intalnire cu blogerii din Craiova ! Nu ii stiam pe multi de acolo. De fapt stiam vreo 2 :) Scuzele mele celorlalti baieti si fete, dar ii stiam doar pe blogatu si pe visurat. Aa si nu puteam sa nu il recunosc pe celebru deja Mufica. Chiar m-a surprins ca a batut atata drum pana la Craiova.

Eu unul de obicei sunt mai retras si nu prea vorbaret. Doar era prima mea intalnire cu bloggerii craioveni. Trebuie sa ma obisnuiesc si eu cu colectivu' :). Nu stiu acum cati dintre ei se cunosteau dinainte, dar am realizat ca nu am fost singurul "nou" printre ei. Atmosfera a fost destinsa, s-a ras mult si asta mi-a placut. Au fost si unele momente in care tacerea era iritanta, dar treceam repede peste.

Scopul intalnirii a fost dupa spusele lui Blogatu, sa aflam cum sa promovam un blog si socializarea bloggerilor. Desi nu am aflat mare lucru despre cum sa iti promovezi un blog, la partea cu socializarea au mers lucrurile mai bine. Despre partea cu politica nu prea as vrea sa comentez, nici nu stiu nu sunt la curent cu toate promisiunile candidatilor, iar cei doi politicieni veniti la meet intradevar nu au fost preocupati atat de mult de politica. Vroiau mai mult sa afle in ce locuri pot sa ajunga la tineri sa le explice, si asta este un lucru bun.

Participanti: Blogatu, Gabi, Doiu, Ionut, Ankutzu, Alin, Virgil, Catalin, Paul, Ivy, Ionut Stroe, Cristina Calangiu, Visurat, Denisuca si Mufica. (i-am copiat pe toti hihi)

3 comentarii:

  Anonim

9 noiembrie 2008 la 08:52

Pozele Craiova Blog - http://www.flickr.com/photos/craiovablog/sets/72157608791009237/

  Anonim

11 noiembrie 2008 la 14:16

Tu eşti cel care a întrebat care-i fan Lost nu :P ?

  Anonim

12 noiembrie 2008 la 07:37

da da :) si tu esti cel care a zis ca ..ai urmarit de nu stiu..cate ori serialul. O sa ai o surpriza curand...stai aproape de lost-romania.com